keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Olen pallolleni eksynyt

Olin ajaa ojaan yksi ilta kun tämä biisi soi radiosta ja noi sanat kolahti NIIN! Oon tän kuullut usein ennenkin, mutta selkeesti eri mielentilassa. Uskon että varsinkin toi kertsi koskee parin lukijankin elämää! :D

Valtava maailma kutsuu mua,
Mun on nähtävä, tehtävä kaikki heti ja nyt.
Valtava maailma laulaa ja juo,
Mul on paikkani kateissa tahdon sen heti ja nyt.
Olen pallolleni eksynyt 









Ps. Kiitos onnitteluista tuohon edelliseen postaukseen! <3
Julkaisin saman myös Facebookissa (eniten tykkäyksiä kerännyt juttu!! hirveen tärkeetä...) ja samantien sain pari huolestunutta viestiä hei ootko mennyt naimisiin? Anni did you get married? HEY PLEASE! Surkuhupaisinta on, että suurin osa näistä tuli turkkilaisilta - ihan kun ne ei tietäisi oman maansa käytäntöjä siitä, että käytössä on isän sukunimi :D
Ihan hassua kyllä että mun sukunimi on siellä päässä nyt isän sukunimi, mutta eihän se tänne Suomeen paljonkaan vaikuta :)

2 kommenttia:

  1. Hello! Käy checkaamassa blogini ja liity lukijaksi, jos tykkäsit :)
    http://beautythroughbrokenglass.blogspot.fi/

    VastaaPoista