lauantai 21. joulukuuta 2013

Jouluvalmisteluja ja ajanvarauksia

Kiitos kaunis kaikista kommenteista tuohon edelliseen postaukseen :)! kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia. Keksis nyt vaan lisää kirjoittamista!

Täällä on menty näissä merkeissä:

Perinteiset joululaulut kirkossa. Parina viime vuotena oon käynyt joulukonserteissa näiden sijaan, mutta pitkästä aikaa näissäkin merkeissä Kemin pinkkiin kirkkoon ;) vieläkin monet rutisee ja tupisee kun kirkko maalattiin vaaleenpunaseks, mun mielestä tuo on just rock!

Tehty pipareita (niinkuin näistäkin näkyy, taiteellinen näkemys on olematon) ja makoiltu viltin seassa. Mikki on taas onnensa kukkuloilla kun pappa ostelee pikkukinkkuja ennen varsinaisen kinkun nauttimista. Ja sitten se oksentelee kun syö liikaa (siis Mikki, ei pappa), mokoma ahne porsas. <3 Mä en tykkää oikein mistään jouluruuista. Herkut ja jälkkärit taasen on eri asia, eli perseen levennys on taattu. Jos taas aloittais kevyen elämän tässä vuodenvaihteessa...

Lisäksi oon saanut silmäleikkausta eteenpäin! Terveystalolla olisi ollut tämän vuoden loppuun asti ilmaiset esitutkimukset, soitin kuun alussa ja ekan vapaan ajan sai tammikuun toiselle viikolle. Muutama muukin haluaa rilleistään eroon :D no samapa se sille, varasin ajan tammikuun 8. päivälle, mut ei toki sekään mennyt niin kuin Strömsössä. Esitutkimus ja leikkaus tehdään Oulussa, ja esitutkimukseenkin ois hyvä olla kyyti, koska ei kuulemma näe kunnolla pariin tuntiin sen jälkeen. Olin varannut sen ajan vähän mutu-tuntumalla ja kaikkien järjestelyiden jälkeen mulla pitäis olla sieltä kyyti pois, mutta junalla on mentävä. Ellei tule peruutusaikoja. Ja jos jään oottaan peruutusaikoja en varmasti saa junalippua :D

Tammikuun alussa on toinenkin lääkäriaika, kun mulla on ollut vähän oireita liittyen mahdollisesti sydämeen. Yhtä lääkärillä ramppaamista, tarkoituksena mulla on selkeesti saada kaikki hoidettua ennen 21.1. alkavia töitä, mut oiskohan nääkin voinut yrittää hoitaa aikaisemmin?? :D


Olisiko teillä jotain postausehdotuksia, vaikkapa Alanyaan liittyen? En ees muista mitä oon täällä jauhanut ja mitä en, mut sanokaa ihmeessä jos haluatte tietää lisää esim. millaista työ oli tai lisää edellispostauksen kaltaista pohdintaa :)

Oon viime päivinä fiilistellyt Turkkilaisia radiokanavia sekä kesän hittejä, pakko jakaa muutama vaikka osa näistä on jaettu jo kesällä! 

 

2 kommenttia:

  1. Postausideoina olisi esim. Kulttuurierot, eli mihin pitää "totutella" kun muuttaa suomesta turkkiin, tai toisinpäin! Mulla kestää ainankin pariviikkoa aina totutella uuteen elämään toisessa kotimaassa :))
    Postausidea nro2 olisi paikallisten turkkilaisten työnteko, sillä alanyassahan raadetaan ihan yömyöhään ja eletään työllä. Onko työpaikkoja paljon tarjolla ja kuinka helposti saatavilla?
    Mietiskele ehdotuksiani, niitä multa löytyy ;) aina jaksaa alanya kiinnostaa!

    VastaaPoista